då börjar träningen igen då ; )

då var man äntligen frisk igen, fast har hostan kvar. : /
ajaa.. de är väl sånt man får leva med!?
 i fredas var skolan chill, först matte sen dans å sen HK jobba med marre å vi skulle göra nå biffshit å lite sånt de blev faktisk ganska gott : ) vi Ägeeeeerrrr!! sen hemma igen så for jag ut å körde Telia de gick super bra hon skötte sig bäst som vanligt ; )
sen efter de for jag ut å körde Mattis bara efter våran väg, de var första gg vi var helt själv å de gick super ;D
åigår då (Lördag) vaknade jag vid 9(?) tror jag! sen vid 20 i 12 kom marre å jossan å hämtade mig för de är en travledarkurs på travet å vi skulle fixa hästarna åt dom så vi for dit å åt, sen så fixa vi hästarna sen fikade vi hehe... sen gormade vi på så vi var tvungen fara hem hahaha fan så vi garva HAHA kunde fan inte sluta ;D 
sen hemma så var pappa åtessa i stallet å selade Molltas så jag skyndade mig att ta in Mattis å fixa han så följde jag med Tessa, Molltas å Kristian ut å köra de gick super bra han fick springa dubbelt så långt som han brukar göra ;D  han kommer vinna allt 2011 ; )hehe
ja idag då ?! då vaknade jag och så har jag borstat telia suuuuper nog för hon tappar päls (suck)  hehe de är så jobbbigt att borsta då ; /  men var ut å körde hon nyss de gick super bra (som vanligt) : )
nu ska jag inte göra så mycke tror jag, mocka klart å fixa lite sen vet jag inte ; )

ha en travlig alla <3-dag : )

Kommentarer
Postat av: sandra eriksson

Fin blogg! :D

BTW, jag kör oxå ponnytrrav ;)

2010-02-16 @ 19:47:32
URL: http://sandraeriikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0