ett tag sen IGEN haha...

känns som att jag är en riktigt grym bloggare haha ;D

har hunnit hända ganska mycke faktiskt.
Lördag: körde jag en shettis på banan som jag kanske ska tävla till sommar, den var svin kul att köra fast de var minus 20 grader haha ;P  sprang på 56. tyckte de var super kul hihi ; D

ja sen på kvällen for jag till marre vi gormade på åde så gjorde vi andsiktsmask, hehe de var skojjsigt : )

sen så på söndag for jag hem vid halv 11 sen hände inte så jätte jätte mycke hihi...  sen longerade jag Telia i djup snö hon tyckte de var svin jobbig så hon fick börja med att bara skritta många varv så hon gjorde en stig. sen travade hon ett varv sen fick hon gå igen å de gick fin fint sen tog jag snöslungan å "plogade" en väg där Telia hade sprungit så de blev lättare för Mattis så han bara hade en väg att gå. så de gick bra han var lite busig å vill gärna springa i djupsnön så han fick göra den sen : D

å idag då har de inte hänt så mycke har varit skola som vanlig å nu värmer jag mig lite sen blirre travet å job :D

ha de bra Kram /Perre


kanske blir tjejkväll på fredag : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0