Jag är den jag är å de kommer alltid jag vara!!

Heeejsan hoppsan : )
är verkligen inte på blogghumör men uppdaterar en lite snabbis på vad som har hänt.
har tolkat med Telia de gick super bra hon tyckte de var super kul, Mattis han har vilat efter sitt "tuffa" träningspass vill inte fara ut i gen om han har lite värk i benen men i morn ska han ut om de inte är för kallt, har haft skola å gormat på som vanligt hehe ; P
å idag då fick jag sjuts till skolan för de var svin kallt ute, så de började med idrott å de var väl kul (?) lite iaf. den varre matte å då skulle vi ha matte ist för biologi oxå för vi ska ha biologiprov på matten nästa vecka så.. vi jobbade svin bra i en timme (elr iaf jag hehe) sen fick vi en rast på en kvart sen spelade vi kort lektionen ut å vi pelade olika men spelade även Cirkus å då varre jag å Linda mot Eve å katja. haha ojojojdå vem ägde vem?? vavava??? joo just jag å Linda utklassade dom med 5-0 hahaha vi var grymma : )
sen i slutet av dagen hade vi svenska å då skulle vi se film men utan lärare men guud tänkte jag de lär ju säker gå?!?! :O hmmm,... men de gick å de var typ tystare än med lärare! fatta shockade hehe.. : P
aja sen hem å käkade å stallet sen travkurs, gick bra de oxå : )
å just vi har hämtat våran stackars moppe idag, sen som en (!)(¤)¤""`)%/#)"(%=  (aaaa) stal av oss å sen krachade i en bil HAHAHAHA så moppen är helt pajjad kommer bild imorn tror jag : ) (asså hahah till han som körde moppen)
aa de var väl typ de, ha de bra nu pussssss


"we have changed both of them but maybe not in the same direction?! Maybe time to move on and look foreward?"

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah fan vad vi ägde ut dom! :)

2010-02-20 @ 11:40:07
Postat av: Anonym

joo å dom blev så jäkla sura när dom loosa hela tiden ; )

2010-02-20 @ 21:45:02
Postat av: Pernilla

glömde skriva namn men de var jag som skrev förra komentaren hehe ;P

2010-02-20 @ 21:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0