ojojojojojojOJ..

..hehe jag vet att jag är bästa bloggarn ever men de är faktiskt jobbigt att blogga på skvällen om man har gjort annat under dagen hehe å då på kvällen vill man se tv elr nått :D

ha då hunnit hända myyyyycke sen sist ;)

*har haft tjejkväll fast Rille var med, hehe
* har varit på Jokkmokksmarknad å där hittade jag INGET.. elr joo 9 st munkar som mamma köpte å de var på ICA.
* Mattis har varit på banan i grimskaft de gick bra.
* jag har hunnit vara sjuk elr är de nu oxå men inte lika mycke
* har haft travkurs (som jag har ikv oxå)

de var lite av de som har hunnit hända.

har fotat ganska mycke oxå så de kommer komma en hel hög med bilder ;) hehe


aaa idag har de inte hänt så mycke vaknade vid halv 10 klev upp å åt frulle å sen har jag mockat, gett hästarna lunch, funderat/funderar på vad jag ska äta, å suttis vid datan..


här kommer de "lite" bilder : )  se å njut :P hehe

























 de var lite bilder på mina sötisar Saga (vit) och Kex (svart) : ) <3



laddar upp senare på hästarna å lite annat : )  orkar inte just nu, de tar sån jävla tid haha ; P

puuuuuuuuuusssss hejs : )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0