tjoohoo : )

har inte hänt så mycke sen sist jag skrev :P
i fredas hade vi HK prov å de känndes helt okej faktiskt, fick även semla å jag å mamma var lite tjocka haha så aa vi fick 2 var (aaa) gott gott ;)
sen hemma så körde jag å tessa Molltas å Mattis de gick super bra : ) han är så hemla duktig :D<3<3<3
sen så hände de väl inge mer förutom de vanliga då.
lördag i dag har de varit as kallt så fort man går ut fryser man ihjäl :S fixade klart de sista till galan i morn så nu är allt klart :D sen så for vi ut till buddbyn (Marre å hennes fam) där grattade vi Jimmy å fick oss tårta mmmm. sen hem igen å fixa stallet å sen har de inte hänt nått spännande ;P hehe
här kommer de då bilder på moppen som jag låvade ;)

 





de var våran fina moppen ;p som en jävel stal i sommras å sen krockade han med en bil å fick rygg skador hahahaha :D hehehe
aaa så så här fin är den nu ;@ marre vet vad min plan är hehe ; ) å den håller vi hemlig oxå ;D haha


Puuuuuuussss : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0