3 1/2 timme för tidigt...

jag fick sluta 3 å en halv timme för tidigt i dag för våran snälla so lärare Malin är snäll hehe... :P
de var bra de för ska ju till travet ikv å nu slipper jag stressa, så hinner t.o.m skriva ett inlägg här ;D

försov mig lite i morse så tog sen sena bussen men de gick bra de hehe  ;P igpr hjälpte Tessa mig att byta läkpercingen i näsan å den satt så in åt helvete, hade typ vuxit fast haha men nu är de bytt :D 
sen pluggade jag lite å sen bastade jag. å idag har de inte hänt så mycke.

nu sitter jag här å funderar på när jag ska fixa stallet å tror de blir nu ; ) så ha de bra Kram / perre



Müsli jag saknar dig <33  de var, de är, de ska vara du å jag föralltid <3



Jag älskar dig nu, då, föralltid<3


Alla minnen vi har är oslagbara, du kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0