är helgen redan slut?? : O

helgen har gått jävligt fort : / har hunnit med allt som ska göras ;D
Mattis blev körd i dag igen å denna gg var de bara jag å pappa å så Mattis då, vi gick en ganska bra bit, tur jag fick åka för jag hade aldrig orkat gå haha : )  han skötte sig super bra som vanlig <3 han var så söt å springa ville han hela tiden. sen när vi var hemma så fick han gå ut å så for jag, Telia ut å tolkade å vovven fick följa med : ) sen har jag jobbat klart med So arbetet skulle skriva massa om Shetlandsöarna så har gjort de i Power Poiten nu den blev as bra :D fick lite hjälp av mamma oxå med nå färger för jag har aldrig använt de förr haha ;P
ja sen har jag sett på tv.

juste igår kväll så frågade Tessa å Jenny om jag ville följa dom å grilla å åka tefat å nå på kvällen å de ville jag så marre följde oxå med :D var med Kristian å så Rickard oxå sen varre nån annan oxå ett tag : )  de var svin kul :D så ett tack till dom : )
var hemma nån gg vid 12 å typ dog då hahaha ;P  frös faktiskt inte så jätte mycke bara lite om fötterna men annars vare lungt ; P 

de var typ lite om vad som har hänt :D ha de bra Kram /Perre

hehe söt Molltas : ) <3



så såg de ut när jag tolkade idag :D <3



hehe han stod å gäspade heeela tiden ; P

Mattis var inte alls lika lätt fotad hehe ; P han ville bara mysa å så äta upp kameran ; P <3

nää nu ska jag sova : )


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni skulle ha travat längre så hade pappa fått mer motion hehe. Nästa gång tar du på hunden dragselen så får han hjälpa till att dra dig, det skulle han nog gilla :) Kram

2010-01-19 @ 09:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0