då har ännu en vecka börjat!

känns som att tiden går jävligt fort nu mer: /  skönt när veckodagarna går fort men helgerna kan gärna sakta ner lite ;) hehe

ja idag har de inte hänt så mycke, hade en ganska chill dag på skolan, helt okej var med dom bästa som vanligt;P
när jag kom hem var jag lite lat men har faktiskt plockat ur diskmaskinen, sen har jag mockat å fixa å ätit.
håller på att beställa från börjes oxå men väntar på att marre ska ringa å säga var hon ska ha ; P jag ska köpa 2 st täcken med hals dom värkar vara fina å kostar bara 99 kr /st just nu, de är erbjudande hehe ; P
så Telia å Mattis ska få varsitt. sen ska även pappa köpa massa gummiringar till täckesgjordar å sånt dom är svin bra å spec till Mattis för hans magremmar går alltid upp x)
men nu ska jag inte skriva nå mera,  Kram /Pernilla

ska starta upp min hemsida igen, men ska fixa programen i min vanliga data oxå :D 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0