då var de ett tag sen..

.. jag bloggade (IGEN) hehe.. klanske inte borde ha en blogg egentligen : / men men nu har jag då en å nu bloggar jag då ; )

har hunnit hända mycke så skriver bara lite kort.

Mattis har blirit körd för första gg han fick springa bakom Molltas de gick super bra då sprang han som helt själv å jag körde han, vilken kännsla asså känns värkligen som att han kommer bli nått stort ;D

sen har ju ännu en skolcecka gått, å de har väl varit okej, höll på att bli snöbadad men stark som jag är så höll jag i mig i trappan haha ; )
har inte haft nå läxor typ as nice, har varit svin kallt ute så har inte blirit så mycke hästträning dom senaste dagarna.  : ( men de blir till helgen.

de var väl lite av de som har hunnit hända, ha de görr nu Kram /Perre
(bilder kommer sen)


"asså vf orkar jag alls bry mig?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0