Då varre skola igen då!

ja i dag varre skola igen... "suck" tycker vi har alldeles för korta helger, har hunnit med mycke men hade gärna haft lite tid över å kanske gjort nått på... heh fast jag har faktiskt haft en super bra helg bara roliga saker å har haft saker å göra hela tiden ; )

vaknade som vanligt vid halv 7 upp å fixade mig å så sen bussen, skolan var ganska chill ändå typ no, so, lunch, franska, fys å så en rast å eng slutade 10 i 2 : )  sen på so fick Malin (lararen) se mitt arbete eftersom vi har redovisning i morn?! å hon tyckte de var super bra å fint gjort :D

efter skolan har de inte hänt så mycke har slappat å sett på tv, mockat å datan. ska kanske städa lite på rummet men ska först kolla vad de är på tv haha ; )
ska börja ladda upp bilder här oftare så de blir roligare att läsa, så påminn mig nån gg om jag inte har gjort de på länge ;)

här kommer de en bild på mig å marre idag hehe ; )  söta vi är.. (aaaa) vet haha ; P

 <3

Kram /Perre








"it is better to have many good friends, than many friends but no one cares!"

Kommentarer
Postat av: marielle sandqvist

TA BORT ! (a) :)

2010-01-20 @ 23:45:06
URL: http://marresandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0