haha har typ int i magen..

... har skrattat förmycke haha ; )

sitter å skriver med marre på msn nu, haha de förklarar ju saken haha å inte nog med de så pratar hon i en mick så jag hör hon å hon ser mig i camen haha så de skrattas typ som fan ; )

iförrgår så for jag faktiskt ut å sprang ;D

igår så körde jag Telia p åen jätte lugn tur å Mattis han fick gå en kort sväng med vagn ;)
de gick super bra ;D  

idag så varre skola igen, faktisk roligare än de brukar vara ;D haha
ja å marre gör världens snyggaste shorts i slöjden. 
ja hemma igen då har jag inte gjort nå bara dampat med marre..  å ätit pizza.
kommer lite bilder från idag oxå ;)

Marre ritar på tavlan ;D

jag å Emma : )

typ ihopp trykt haka haha ;)



å så en på emma hehe ; )
å jag i bakrunden ; P




de var väl de de, ska ut till stallet å fixa snart :)  elr typ nu ser jag på kl ; P

haha hade Kram /Perre

Kommentarer
Postat av: marielle sandqvist

JÄVLAR VA SNYGGA DU Å EMMSING ÄRRR!! <33 :) ;*

2010-01-20 @ 23:44:36
URL: http://marresandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0