löööööördag..

joo idag ärre lördag minnsan hehe  ;P

har hunnit med ganska mycke idag ;D först körde jag Telia de gick fin fint klockade hon på 800m rakan, då sprang hon på 3.12 (uträknat på 1000m) så är super nöjd med tanke på att:
*de var lössnö på vägen
* hon hade ingen check
* blåste lite
* guppig väg
* körde i rockard så de bliv tungre
* årets första klockning
så är grymt nöjd med hon :D å vackert sprang hon oxå.

sen har jag fixat i stallet bytt vatten åde.
å så har Mattis blivit körd han oxå. han var super duktig ;D  han fick gå utan grimskaft så de bara var jag som styrde å så gick mamma å pappa bakom typ så han var super, travade även :D
sen har han även ätit sin första godis hihi, han har inte ätit de förut bara spottat ut de. men idag så åt han flera st å han tyckte väl sådär om dom men han åt upp hehe : P

åt god middag, sen hemmagjord svin god tårta (syrran bakat)  typ marenger å massa, sen färsk annanas hehe ;D  ska jag vara ärlig så åt vi tårta innan maten haha ; )

Ha de bra nu ska jag fortsätta se på tv Kram /Perre



"you think you can do whatever you want and then just come back"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0