min bäbis å Telia är bara bäst <333

började dagen med att äta hehe sen bliv de travet med Telia var med på licenskursen, hon varsuper duktig ; D
sprang på som bara den, så nu blirre vila i nån dag. Mattis skötte sig fast han var själv i flera timmar för Molltas var oxå med till travet.
sen hemma så fixade jag stallet åde sen middag, sen skulle mi nbäbis i vagn igen, å de var bara jag å pappa.
asså jag blir helt chockad så grym Mattis pojken är. han sprang helt själv då pappa gick bakom å inte han med :D hihi är så himla nöjd med han, helt underbar. <3
han lysnade när jag styrde å gjorde inga dumheter sprang faktiskt några ganska snabba steg oxå :D så på tisdag (kanske) blir de att köra en lite sväng med Molltas, längtar svin mycke ;D <3

skrev för nått inlägg sen vad som skulle göras i helgen å ja jag har inte hunnit allt haha...


*städa rummet
*träna hästarna (gjort)
* rensa garderoben
* byta sängkläder (gjort)

hehe så ganska duktig har jag varit :D

sen efter jag kört Mattis så bastade jag :D skööönt hehe ; P


de var väl de som hänt de ha de bra Kram/Perre



"kan bara säga att ni får se upp för Mattis 2011 ;)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0