min bäbis har blivit en stor pojke nu :D

ideg klev jag upp vid 10, åt frukost sen så vid 11 gick jag ut till stallet å tog in mattis fixade å ställde in hans "nya" klicksele (de är Müslis gammla men Mattis nya)  den passar pefect, han var så duktig han stod lös i boxen när jag fixade han å han stod super stilla hela tiden :D <3  sen så skulle jag köra han för första gången i hela hans liv. han var super duktig tessa körde före med Molltas så mattis fick gå bakom å han tyckte de var super kul :D å han var super duktig brydde sig ingenting om vagnen elr mig som satt i vagnen.

han är så grymt lättlärd, han kommer ni få se upp för sen hehe ;)

sen så fick han gå ut så bytte jag bara häst till Telia : ) for ut och körde ett lite längre pass man höll ändå uppe tempot lite så hon inte somnade : P hehe hon var oxå super duktig (som vanligt) hon var glad å svin söt hela vägen ;D skulle fota men ville inte ta med den "stora" (Nikon D60) kameran å den lilla hade inge stöm i sig : / så får bli i morn ist då jag ska ut på en lungtur med hon får se om de blir i vagn elr tolka : P

min snyggin i hagen :D <33




ja.. de var typ min dag de : ) hehe sen hemma så fixade jag stallet ja å tessa bar även ner massor med vatten typ 240 liter haha ; P så dom har nytt i boxarna nu å så har dom rena å fina krubbor (som vanlige hehe) är ganska noga med hästarnas vatten å krubbor för jag tänker ba: hästarnas vatten ska vara så rent att jag ska kunna dricka av de å krubborna ska vara rena för vem vill äta av en begagnad tallrik?! : O hehe

ja sen in å mamma å pappa håller ju på att göra om deras sovrum så de är ganska trångt eftersom att alla möbler är borta från deras rum hehe ; P

ja finns inte mycke att göra nu kanske far till nån kompis(?) om jag orkar ; P får se. 
ha de bra Kram /Perre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0