övertrött!!!

... känns som att veckan har gått grymt fort men ändå är jag as trött : /  tror jag har sovit lite förlite men så är livet de tar jag igen nån annan dag hehe ;P
första skolveckan var väl okej!

igår så jobbade jag på travet de var inte så kallt jag tyckte de var lagomt, hade sällskap å hjälp av Ellen tackar, de var kul pratade om typ massa hahaha ; ) 
sen så öppnade Royal shoppen för första gg så gick dit flera gg å kollade, hittade ett super fint royalblått svett täcke. så köpte ett till Mattis han passade svin bra i de ;D de var perfekt : )  ska köpa ett sånt till Telia oxå : )

ja men skol dagen var chill matte, idrott, hk. matten gick bra jobbade typ 12-13 tal nånting. sen idrotten hoppade vi höjd å lite annat, å jag älskar att hoppa höjd hoppade 127 cm i 5-6 men nu går de skit!!!!  i 7an så hoppade jag å landade på ribban å fick svin ont i tyggen åde så har typ fått skräck från ribborda på sanden nu :S hoppar bara 115 cm :( suck" ajja ska träna som fan, jag har bestämt mig att när jag går ut 3an sen då SKA jag ha hoppat över 140 cm minst... .P haha  får se hur de går men "Hoppet är de sista som överger en" hehe :P 
joo.. på hk bakade vi bullar dom blev svin goda :D

hemma så for jag ut å tolkade med Telia de gick super bra, hon var grym som vanligt min stjärna :D <3
Mattis han fick vila elr ja han får träna på att stå ute själv nu när dom andra står inne, han är super duktig i dag han har inte alls sprungit mycke elr nå så han är inte svättig, så han får komma in senare :D <3

mamma å pappa ska göra om deras rum, typ hela : P  ska lägga nytt golv, måla taket, tapetsera om så dom får ett helt nytt rum typ :D  vill oxå ha nytt golv å måla taket, men inte nya tapeter ; P

nu ska jag se på tv sen blirre att natta ponnysarna : )
ha de gött Kram /Perre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0