tråååk : P

har inge att göra så sitter typ å tråkar faramför datorn å tv ; )
har varit lat hela den typ... : /  men stallet är fixat.

saker som ska göras i helgen:

* Städa rummet
* träna hästar
* rensa garderoben
* bädda sängen (byta sängkläder åde)

ja de var lite av de som ska göras, kommer säker på mer oxå hehe ; )
´
idag har jag shoppat lite faktiskt... : P 
2 st linnen ett svart å ett vitt å så 3 st nässmycken ett rött, ett silvrigtå en typ silvriugt fast syns även i andra färger. småa. 

ja de var typ min dag de hehe skolan var chill å helt okej faktiskt ;D

här kommer de lite fakta för dig som inte känner mig ;) 

Är singel? - joo
Svär ofta? - ohnej
Sjunger i duschen? - nopp
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - kanske de kanske hehe ;P för pengar JA (mycke pengar) 
Skrattar åt dina egna skämt? - är de bra så vf inte haha  ; )
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? - nja de vet jag inte, kanske!
Har du:
piercingar? - joo, näsan
Syskon? - aaa
Jobb? -  alltid ;D
För många vänner? - nee.. kan man ha de?
Rymt hemifrån? - tror inte de,
Färgat håret? - jo
Bra självförtroende? - ganska.. hehe nee men beror på
Varit kär? - ja
Somnat i skolan? -  nee
brutit ett ben? -  hehe så klantig är jag inte ;D 
Vem:
Slog du senast? - vet inte
Vem pratade du i telefon med senast? - Linda Sandberg
Skulle du kunna göra allt för? - typ några..
Kan du lita på mest? - Emma, Linda, Marreå massa mer.
Vet mest om dig? - Marre, å min familj såklart haha ;)
Sov du tillsammans med senast? - hehe katterna, 
(har tagit frågor av marre)


ja de var lite om mig, ha de bra nu Kram /Perre
 

Kommentarer
Postat av: marielle sandqvist

haha inte behöver du skriva att du har tagit frågorna från mej, de är bara onödigt, och töntigt om man skulle bli arg över de ! ;P haha ;D

2010-01-23 @ 01:01:59
URL: http://marresandqvist.blogg.se/
Postat av: marielle sandqvist

förresten så vill jag gärna beställa med dej :) om du läser min nya blogg så ser du vad de är jag ska ha ;) haha

Postat av: marielle sandqvist

oops, denna länk funkar bättre ;) haha

2010-01-23 @ 01:04:05
URL: http://mmariellesandqvist.bloggplatsen.se
Postat av: marielle sandqvist

oops, ingen fukade juh typ ;s

2010-01-23 @ 01:04:40
URL: http://mmariellesandqvist.bloggplatsen.se
Postat av: Perre

haha okej ; ) de blir bra de, jag beställer på måndag, då har dom öppet så mycke lättare då ; )

2010-01-23 @ 11:07:29
URL: http://perrehietanen,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0